tisdag 28 december 2010

Regnbåge

Men jag måste ju bara berätta. Hasse och jag var ute med hundarna och gick vid Nygårdsflygfältet på julaftons förmiddag. Och minsann, såg vi inte en regnbåge, två till och med. DET måste väl ändå vara ovanligt vid denna tid på året?
Såg en regnbåge idag med, eller kanske ska man kalla det för snöbåge? Detsamma vad det kallas, den var precis så blek och kall som vintern är. Vi har drygt halvmetern snö och jag tänker som så att: Om allt detta varit regn, herreguuud vad blött och svart och skitigt allt hade varit. Kanske inte så dumt med snö i alla fall.

Nä govänner, en stund på rygg i soffan och sen bums i säng. Låter inte helt fel eller hur? Vi hörs!!

3 kommentarer:

  1. testar bara lite här och där hoppas du mår bra jag mår inte bra har feber och fått flunsapussar av ungarna kramkram på håll

    SvaraRadera
  2. det var jag som skickade den efter lite krångel här odär alltså Lena vet du

    SvaraRadera
  3. Kul att du kom fram ur dimman, men såklart inte kul att du är sjuk. Krya på dig så hörs vi vid tillfälle.
    Förresten, du kan klicka i "namn/webadress" så kan du skriva ditt namn.

    Kramar!

    SvaraRadera