tisdag 4 januari 2011

Lite kvällsprat

Ja, så var då de stora helgerna avklarade. Här har varit fullt med ungar och flickvänner och bekanta och vänner, roligt såklart men nu vill både knopp och kropp vila. Hasse och jag har/hade vilda planer på att ta husbilen ner till Göteborg för att hälsa på brorsbarnen, sen att det är hundutställning och att Cesar Millan ska ha föreläsning bidrog ju såklart. MEN, vädret är inte på vår sida, det ska snöa/snöblaska nåt in i vassen i Västsverige så vi får se vart vi hamnar. Kanske Göteborg, kanske någon annanstans.

I alla fall jag vill gärna åka iväg hemifrån, är man hemma är det ju alltid något man borde göra och det har jag inte lust med just nu. Hundarna har plats på hundpensionat så det är ju läge att göra något lite utöver det vanliga.

Hoppas att helgerna varit bra hos er och att ni nu känner att det nya året kan få kliva in på allvar. Vi kanske ses rätt vad det är ;.)

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Hoppas ni kommer iväg till Göteborg, men som sagt vädret, det är alltid något med vädret denna vinter. Vi ska ju till Stockholm och jag som oxå är mycket hemma vill verkligen iväg!
    Ja hoppas vi ses snart, var trevligt sist, hoppas jag väckte er med mitt tutande. hehe.
    Kram från Anita

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni kommer iväg det brukar ge ny energi att komma ut lite.På tal om det så längtar jag efter att träffa dig.Vi får kolla våra kalendrar.
    Skojade lite så uppbokad är jag inte.Men hör nu,jag ska på yoga och meditation på lördag undrar hur det ska sluta,vet bara att bruna bönor inte skall intas före yogan,då kan man bli väldigt ensam i lokalen.Ha en trevlig resa kram Lena

    SvaraRadera
  3. Är lite avundsjuk på dej...du har ju nästan träffat caesar millan!!! Ha det och hälsa gubben.
    Lise

    SvaraRadera