torsdag 29 december 2011

Liten snabbis

För att inte tappa farten tänkte jag slänga ner några rader. Har investerat i en surfplatta och såklart också då en app för bloggen. Nu kommer det att bli lättare att uppdatera lite men ofta.
Surfplattan är riktigt bra för mig, jag har ju lite svårt med det där med minnet och fokuseringen. Har tänkt att surfplattan ska erätta almanacka, anteckningsbok och alla lappar jag brukade skriva. Det verkar faktiskt som om jag tänkt rätt för en gångs skull.
En app är jags särskilt förtjust i, den heter Mindjet och är en app där man kan göra en mindmapp. Det går sååå mycket bättre att tänka i form av en bild istället för i en massa ord. Om det är någon av er som är van att mindmappa så tar jag gärna emot tips.

Sedärja, där fick jag ihop lite bloggerier. Nu återstår bara att önska
Gott Nytt År!
Mae höres....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar