torsdag 3 mars 2011

Inget har hänt

Kände att jag borde uppdatera bloggen lite. Men, saken är den att jag inte har något att berätta. Jag har lunkat på med mitt, livet har gått vidare och tiden har också gått. Det som är på gång är väl i så fall våren, strålande tider, härliga tider.
Har vilda planer på att åka till Norrtälje (av alla ställen) i helgen. Det är lite rock och blues på gång på lördagskvällen och sen finns det en stor loppis där. Inte nog med det, det är hundträning på söndagen också. Kan det bli bättre? Nej, det kan det nog inte så det är bara att packa bilen och ge sig iväg.
Har bakat bröd i kväll, det blev limpor istället för tekakor, vi hade inte nog med plåtar. Fast lika bra det, det tar bara plats :-)
Nä, hörni. Dags att inta horisontalläge, det är ju en dag i morgon också. Ha det så gott alla och jag hoppas att ni får mycket vårsol på er. Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar