tisdag 16 augusti 2011

Verandaprat och lite annat

Nu äntligen är taket lagt på verandan. Med tanke på att jag är jag så har jag varit väldigt tålmodig måste jag säga. Men igår kom taket på och idag har jag hållit på och plockat grejor fram och tillbaka. Kan väl inte påstå att jag är klar ännu men det känns fan så mycket trevligare.
Nu när jag skrivit lite märker jag att jag inte kan få till sidan som jag vill. Försökte vara lite "inne" och använde funktionen Blogthis. Fel av mig, nu kan jag inte redigera sidan och inte kan jag lägga till de andra bilderna jag hade på lut. Så, det får bli flera bloginlägg ikväll. Men det gör väl inget?




Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Snygg veranda och snygg styling. Huset du bor i ser också trevligt ut. Bästa sommarhälsningar från Karin He

    SvaraRadera
  2. Tack o tack. Blir alldeles rosa på kinderna av det fina berömmet.
    Du är alltid välkommen på en kopp kaffe eller nåt, är nästan alltid hemma.

    SvaraRadera
  3. Hallå tjejen nu är du i farten ser jag,kul att du har fått din efterlängtade veranda.Den som väntar på nåt gott....
    Det ser bra ut och den ska väl användas oxå hoppas jag kan få lite tid över och komma på en liten flygande besiktning.
    Många kramar Lena

    SvaraRadera
  4. Ser VÄLDIGT trevligt ut :-) Tänk vad gott att sitta där under tak ute i duggregnet :-) (Hjärta)
    Hilda

    SvaraRadera